Metalcloak Jeep Roadtrip na północ do B.C.

Jeep wyciągarki
Jeepapalooza jest bardzo dobrze zorganizowana, z wieloma dobrymi ludźmi i dobrym nastawieniem. Kanadyjczycy byli bardzo gościnni i docenili to, że byłem gotów przyjechać aż z Kalifornii, aby wziąć udział, chociaż mieli uczestnika z Niemiec, więc nie otrzymałem nagrody za „najdalszą podróż”.

Zbudowałem mój pojazd z myślą o dłuższych podróżach, które wymagały pokonania wielu kilometrów po drogach i do miejsc docelowych.  Mój poprzedni Jeep TJ był świetnym pojazdem terenowym, ale brakowało mu wiele na drodze długodystansowych wycieczek drogowych.  Miałem ochotę wyjechać dalej i zrobić więcej wydarzeń poza stanem lub poza krajem, a Tj po prostu nie mógł tego zrobić.  Jeep JL sprawdził wszystkie te pola, więc na początku tego roku wybrałem jeden i zbudowałem go jako wszystko, w tym codzienny kierowca. Na forach JL znajduje się kompletny wątek budowy, jeśli chcesz zobaczyć postępy, lub obejrzyj film poniżej, w którym Casey250 wykonuje pełny spacer po platformie z dyskusjami na temat „dlaczego” wybrałem trasę 2-drzwiową.

Ponieważ od kilku lat sponsorujemy Jeepapaloozę, była ona na liście rzeczy do odwiedzenia. Mój przyjaciel Casey250 prosił mnie o przyjazd już od kilku lat, więc nadszedł czas, aby skierować Jeepa na północ i to się stało.  Platforma była gotowa, musiałem tylko zainstalować nasz system Rocklander Rack i założyć RTT.
Jeep Roof Tent
 

Wyruszyłem z Sacramento we wtorek i planowałem odwiedzić kilka naszych sklepów instalacyjnych po drodze, aby spotkać się z właścicielami i przerwać jazdę. Mamy sporo instalatorów w PNW, ale nie jeździmy tam zbyt często. Jeepapalooza odbywa się na wyspie Vancouver, a dojazd tam zajmuje około 1200 mil, więc podzieliłem go na 2 dni. Po odwiedzeniu kilku sklepów we wtorek/środę między Oregonem a północnym Waszyngtonem, przekroczyłem granicę z Kanadą i zatrzymałem się na noc w Tsawwassen. Następnego ranka złapałem wczesny prom na wyspę, gdzie spotkałem się z Caseyem w jego domu niedaleko Victorii i udaliśmy się na północ do Comox Valley na imprezę.

Jeep Party

Dotarliśmy na miejsce i rozbiliśmy obóz w czwartek po południu, zanim przybyli wszyscy uczestnicy. W piątek tłumy napływały jeden po drugim i rozpoczęło się świętowanie. Od piątku do niedzieli odbywały się imprezy z DJ-em, świecące imprezy, jedzenie, sprzedawcy i mnóstwo off-roadu, a do wyboru były różne biegi, od Overland po ekstremalne i wszystko pomiędzy. Unikałem trudniejszych tras, ponieważ mój sprzęt był wypełniony sprzętem kempingowym i większą wagą (plus miałem do pokonania 1200 mil drogi powrotnej do domu i nie chciałem niczego zniszczyć), ale udało mi się wydostać zarówno w sobotę, jak i niedzielę na eksplorację wyspy z Caseyem i przyjaciółmi i byłem świadkiem niesamowitych widoków na okoliczne drogi wodne.

W poniedziałek Casey i nasza przyjaciółka Gretchen i ja spakowaliśmy się i udaliśmy się na zachodnie wybrzeże wyspy i spotkaliśmy się z „szefem kuchni Jonem” na kempingu Pachena Bay, gdzie cieszyliśmy się wykwintnym gotowaniem, niesamowitym ogniskiem, po którym nastąpiła długa noc deszczu i mżawki, która mi się podobała.

Przed deszczem, Casey i ja nagraliśmy dokładny film z obchodu mojego Jeepa (kliknij tutaj, aby obejrzeć), który jest teraz dostępny na YouTube.

Jeep Rubicon

2-drzwiowy Overlander/Rocklander Walkaround video (kliknij na obrazek powyżej)

 

We wtorek udaliśmy się w dół wybrzeża „malowniczą trasą”, odwiedzając wioski rybackie Port Renfrew, Jordan River i Sooke, a następnie wróciliśmy do Victorii, gdzie zatrzymałem się na noc w domu Caseya.

 

Następnego ranka wróciłem promem na stały ląd i zatrzymałem się na chwilę w Epic Adventure Outfitters, gdzie porozmawiałem z Brodatym Gingerem i Shaunem z „The Story Till Now”, po czym ruszyłem na południe.

 

Droga powrotna nie obfitowała w przygody i udało mi się dotrzeć aż do rzeki Umpqua w Oregonie, a następnie zatrzymać się na noc na kempingu nad rzeką. Muszę przyznać, że posiadanie namiotu na dachu Jeepa z pewnością ułatwia szybkie rozbicie obozu.  Śpi mi się tam naprawdę dobrze, ale tak, dodaje to trochę oporu wiatru i nieznacznie pogarsza zużycie paliwa.  Warto, jeśli chodzi o niektóre wycieczki, takie jak ta, ale nigdy nie jestem przeciwny używaniu namiotu naziemnego.

Statystyki podróży:

Łączna liczba dni: 9
Łączna liczba kilometrów:  2340
Łączna ilość paliwa: ~175 US Gal
Łączna liczba filiżanek kawy: 43
Łączna liczba znajomych: 247

 

Nie śledziłem wszystkich moich tras, ale oto nietechniczna nakładka na weekendowe mile, które pokonaliśmy podczas pobytu na wyspie Vancouver.

 
Tagi: casey, jeep, jeepa, kilku, łączna, liczba, wtorek, wyciągarka, wyciągarki, zatrzymałem
 

Zobacz także

Jak powinienem spakować mojego Jeepa Overlanding?

Jesteś nowy w świecie lądowania i zastanawiasz się, co spakować na swoją pierwszą wyprawę lądową? Bez...

Czytaj dalej

Metalcloak Jeep Roadtrip na północ do B.C.

Jeepapalooza jest bardzo dobrze zorganizowana, z wieloma dobrymi ludźmi i dobrym nastawieniem. Kanadyjczycy byli...

Czytaj dalej