Metalcloak Jeep Roadtrip na północ do B.C.
Jeepapalooza jest bardzo dobrze zorganizowana, z wieloma dobrymi ludźmi i dobrym nastawieniem. Kanadyjczycy byli bardzo gościnni i docenili to, że byłem gotów przyjechać aż z Kalifornii, aby wziąć udział, chociaż mieli uczestnika z Niemiec, więc nie otrzymałem nagrody za „najdalszą podróż”.
Zbudowałem mój pojazd z myślą o dłuższych podróżach, które wymagały pokonania wielu kilometrów po drogach i do miejsc docelowych. Mój poprzedni Jeep TJ był świetnym pojazdem terenowym, ale brakowało mu wiele na drodze długodystansowych wycieczek drogowych. Miałem ochotę wyjechać dalej i zrobić więcej wydarzeń poza stanem lub poza krajem, a Tj po prostu nie mógł tego zrobić. Jeep JL sprawdził wszystkie te pola, więc na początku tego roku wybrałem jeden i zbudowałem go jako wszystko, w tym codzienny kierowca. Na forach JL znajduje się kompletny wątek budowy, jeśli chcesz zobaczyć postępy, lub obejrzyj film poniżej, w którym Casey250 wykonuje pełny spacer po platformie z dyskusjami na temat „dlaczego” wybrałem trasę 2-drzwiową.
Ponieważ od kilku lat sponsorujemy Jeepapaloozę, była ona na liście rzeczy do odwiedzenia. Mój przyjaciel Casey250 prosił mnie o przyjazd już od kilku lat, więc nadszedł czas, aby skierować Jeepa na północ i to się stało. Platforma była gotowa, musiałem tylko zainstalować nasz system Rocklander Rack i założyć RTT.
Wyruszyłem z Sacramento we wtorek i planowałem odwiedzić kilka naszych sklepów instalacyjnych po drodze, aby spotkać się z właścicielami i przerwać jazdę. Mamy sporo instalatorów w PNW, ale nie jeździmy tam zbyt często. Jeepapalooza odbywa się na wyspie Vancouver, a dojazd tam zajmuje około 1200 mil, więc podzieliłem go na 2 dni. Po odwiedzeniu kilku sklepów we wtorek/środę między Oregonem a północnym Waszyngtonem, przekroczyłem granicę z Kanadą i zatrzymałem się na noc w Tsawwassen. Następnego ranka złapałem wczesny prom na wyspę, gdzie spotkałem się z Caseyem w jego domu niedaleko Victorii i udaliśmy się na północ do Comox Valley na imprezę.
Dotarliśmy na miejsce i rozbiliśmy obóz w czwartek po południu, zanim przybyli wszyscy uczestnicy. W piątek tłumy napływały jeden po drugim i rozpoczęło się świętowanie. Od piątku do niedzieli odbywały się imprezy z DJ-em, świecące imprezy, jedzenie, sprzedawcy i mnóstwo off-roadu, a do wyboru były różne biegi, od Overland po ekstremalne i wszystko pomiędzy. Unikałem trudniejszych tras, ponieważ mój sprzęt był wypełniony sprzętem kempingowym i większą wagą (plus miałem do pokonania 1200 mil drogi powrotnej do domu i nie chciałem niczego zniszczyć), ale udało mi się wydostać zarówno w sobotę, jak i niedzielę na eksplorację wyspy z Caseyem i przyjaciółmi i byłem świadkiem niesamowitych widoków na okoliczne drogi wodne.
W poniedziałek Casey i nasza przyjaciółka Gretchen i ja spakowaliśmy się i udaliśmy się na zachodnie wybrzeże wyspy i spotkaliśmy się z „szefem kuchni Jonem” na kempingu Pachena Bay, gdzie cieszyliśmy się wykwintnym gotowaniem, niesamowitym ogniskiem, po którym nastąpiła długa noc deszczu i mżawki, która mi się podobała.
Przed deszczem, Casey i ja nagraliśmy dokładny film z obchodu mojego Jeepa (kliknij tutaj, aby obejrzeć), który jest teraz dostępny na YouTube.
2-drzwiowy Overlander/Rocklander Walkaround video (kliknij na obrazek powyżej)
We wtorek udaliśmy się w dół wybrzeża „malowniczą trasą”, odwiedzając wioski rybackie Port Renfrew, Jordan River i Sooke, a następnie wróciliśmy do Victorii, gdzie zatrzymałem się na noc w domu Caseya.
Następnego ranka wróciłem promem na stały ląd i zatrzymałem się na chwilę w Epic Adventure Outfitters, gdzie porozmawiałem z Brodatym Gingerem i Shaunem z „The Story Till Now”, po czym ruszyłem na południe.
Droga powrotna nie obfitowała w przygody i udało mi się dotrzeć aż do rzeki Umpqua w Oregonie, a następnie zatrzymać się na noc na kempingu nad rzeką. Muszę przyznać, że posiadanie namiotu na dachu Jeepa z pewnością ułatwia szybkie rozbicie obozu. Śpi mi się tam naprawdę dobrze, ale tak, dodaje to trochę oporu wiatru i nieznacznie pogarsza zużycie paliwa. Warto, jeśli chodzi o niektóre wycieczki, takie jak ta, ale nigdy nie jestem przeciwny używaniu namiotu naziemnego.
Statystyki podróży:
Łączna liczba dni: 9
Łączna liczba kilometrów: 2340
Łączna ilość paliwa: ~175 US Gal
Łączna liczba filiżanek kawy: 43
Łączna liczba znajomych: 247
Nie śledziłem wszystkich moich tras, ale oto nietechniczna nakładka na weekendowe mile, które pokonaliśmy podczas pobytu na wyspie Vancouver.
Zobacz także
Metalcloak Jeep Roadtrip na północ do B.C.
Jeepapalooza jest bardzo dobrze zorganizowana, z wieloma dobrymi ludźmi i dobrym nastawieniem. Kanadyjczycy byli...
Czytaj dalejDrążki kierownicze Jeep Wrangler
Montaż górnego drążka kierowniczego to obowiązkowa modyfikacja dla każdego, kto ma więcej niż 3,5-calowy lift i...
Czytaj dalej