Wybór progów, zderzaków do samochodu terenowego
-
Progi samochodów terenowych z wyciągarką produkuje wiele firm kilka prodokuje takie ozdobne jak u SUVów ale nie radzę do nich podczepiać podnośnika hehe :). Progi muszę być wytrzymałe i mocne! Nie mogą się wyginać muszą wytrzymać wszystko – przede wszystkim powinno się za nie unieść auto.
-
Hilift może także zastąpić wyciągarkę i wydostać auto z opresji ciągnąc go albo do tyłu albo do przodu. Oczywiście najlepiej jest wykorzystywać do tego wyciągarke. Najłatwiejsze w montażu potrzebujące mniejszego budżetu to elektryczne. Te droższe i z większymi możliwościami to hydrauliczne i mechaniczne. Wyciągarki te montujemy oczywiście na stałe z tyłu i przede wszystkim z przodu. Chodź występują i wyciągarki przenośne. Wyciągarki dobieramy od masy pojazdu teoria głosi że mnożymy masę pojazdu razy dwa, czyli dwu tonowy pojazd powinien mieć co najmniej cztero tonową wyciągarkę gdyż ponieważ błota, kąty tworzą dodatkową masę z którą ma sobie poradzić wyciągarka – pomóc wyciągarce może tak zwane zblocze któ podwaja jego siłe ale zwalnia czas uciągu wyciągarki. A jak wyciągarka to i zderzak. Bo jak wiadomo fabryczne rozwiązania nie nadają się do naszego hobby – szcególnie gdy to jest plastik. A nowy zderzak nie tylko pozwoli utwardzic wasz przód, będzie można zamontować wyciągarke ale także poprawi kąty natarcia samochodu, a i prawie zapomniałem da możliwość do montowania zaczepów wrazie potrzeby wyrwania kinetykiem z błota.
Zobacz także
Jak powinienem spakować mojego Jeepa Overlanding?
Jesteś nowy w świecie lądowania i zastanawiasz się, co spakować na swoją pierwszą wyprawę lądową? Bez...
Czytaj dalejMetalcloak Jeep Roadtrip na północ do B.C.
Jeepapalooza jest bardzo dobrze zorganizowana, z wieloma dobrymi ludźmi i dobrym nastawieniem. Kanadyjczycy byli...
Czytaj dalej