Wybór progów, zderzaków do samochodu terenowego

Progi samochodów terenowych z wyciągarką produkuje wiele firm kilka prodokuje takie ozdobne jak u SUVów ale nie radzę do nich podczepiać podnośnika hehe :). Progi muszę być wytrzymałe i mocne! Nie mogą się wyginać muszą wytrzymać wszystko – przede wszystkim powinno się za nie unieść auto.

Hilift może także zastąpić wyciągarkę i wydostać auto z opresji ciągnąc go albo do tyłu albo do przodu. Oczywiście najlepiej jest wykorzystywać do tego wyciągarke. Najłatwiejsze w montażu potrzebujące mniejszego budżetu to elektryczne. Te droższe i z większymi możliwościami to hydrauliczne i mechaniczne. Wyciągarki te montujemy oczywiście na stałe z tyłu i przede wszystkim z przodu. Chodź występują i wyciągarki przenośne. Wyciągarki dobieramy od masy pojazdu teoria głosi że mnożymy masę pojazdu razy dwa, czyli dwu tonowy pojazd powinien mieć co najmniej cztero tonową wyciągarkę gdyż ponieważ błota, kąty tworzą dodatkową masę z którą ma sobie poradzić wyciągarka – pomóc wyciągarce może tak zwane zblocze któ podwaja jego siłe ale zwalnia czas uciągu wyciągarki. A jak wyciągarka to i zderzak. Bo jak wiadomo fabryczne rozwiązania nie nadają się do naszego hobby – szcególnie gdy to jest plastik. A nowy zderzak nie tylko pozwoli utwardzic wasz przód, będzie można zamontować wyciągarke ale także poprawi kąty natarcia samochodu, a i prawie zapomniałem da możliwość do montowania zaczepów wrazie potrzeby wyrwania kinetykiem z błota.

wyciągarka come up

 

 
Tagi: przodu, tyłu, wyciągarkę, wyciągarki
 

Zobacz także

Drążki kierownicze Jeep Wrangler

Montaż górnego drążka kierowniczego to obowiązkowa modyfikacja dla każdego, kto ma więcej niż 3,5-calowy lift i...

Czytaj dalej

Winching in Off-Roading: The Ultimate Recovery Tool

Winching in Off-Roading: The Ultimate Recovery Tool Off-roading is a thrilling adventure that allows enthusiasts to...

Czytaj dalej